Reunió AMPA dimecres 23 octubre


 





Benvinguts pares i mares,
El començament d'aquest curs, no ha estat com havíem desitjat. Des del AMPA us hem enviat diverses circulars, enquestes i amb les vostres respostes, hem pres decisions, en alguns casos amb urgència.
En aquests moments, som 3 mares que formem la junta del AMPA i hem sentit que en aquestes comunicacions que hem mantingut, les famílies han respost donant la seva opinió i que els pares i mares volen participar. 
Us convoquem a una assemblea per dimecres que ve 23 d'octubre a les 20 hores a la biblioteca del nostre institut, per informar-vos de les activitats que estem realitzant i que entre tots, decidim el que podem fer per activar el AMPA, perquè creiem que és el moment.
Les tutories de classe es faran l'última setmana d'octubre, (àdhuc no està confirmat) i aquí tenim l'oportunitat d'arribar a tots els pares i mares amb les propostes que hàgim decidit en l'assemblea.
Us esperem, l´AMPA la formem entre tots.


LA JUNTA DEL AMPA IES CAP DE LLEVANT


Bienvenidos padres y madres,
El comienzo de este curso, no ha sido como habíamos deseado. Desde el AMPA os hemos enviado varias circulares, encuestas y con vuestras respuestas, hemos tomado decisiones, en algunos casos con urgencia.
En estos momentos, somos 3 madres que formamos la junta del AMPA y hemos sentido que en estas comunicaciones que hemos mantenido, las familias han respondido dando su opinión y que los padres y madres quieren participar. 
Os convocamos a una asamblea para el próximo miércoles 23 de octubre a las 20 horas en la biblioteca de nuestro instituto, para informaros de las actividades que estamos realizando y que entre todos, decidamos lo que podemos hacer para activar el AMPA, porque creemos que es el momento.
Las tutorías de clase se harán la última semana de octubre, (aun no está confirmado) y ahí tenemos la oportunidad de llegar a todos los padres y madres con las propuestas que hayamos decidido en la asamblea.
Os esperamos, el AMPA la formamos entre todos.

LA JUNTA DEL AMPA IES CAP DE LLEVANT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada